21.2.09

Wróg Odkurzacz


Mia:
Jest w tym domu potwór gorszy od Rudolfa. Boję się go panicznie. Staram się ukryć, ale on cały czas mnie prześladuje. Jak schowam się pod kołdrą to zaraz przyjezdza do sypialni, jak schowam się w szafce w kuchni do on tez się tam pojawia. Dziś mnie gonił od samego rana, jestem zeszywniała ze strachu. Chce mnie pochłonąć, zniszczyć, zabić i przemielić.
Mógłby skupić się na Rudolfie...


Rudolf:
Odkurzacz jest dla zabawy, bo zawsze jak odkurzą to potem jest jakaś zabawa. Dziś też mają przyjechać goście, co prawda tylko jedna para, ale zostają na noc to chyba się z nimi prześpię. Odkurzacz działał od rana i przyznaję mnie też chciał w to wciągnąć, tzn. chciał mnie wciągnać. Az musiałem odskoczyć. Asystowałem przy całym sprzątaniu i nieźle się zmachałem. A potem jeszcze gotowałem.

Brak komentarzy: